Moderator
Pochwalcie się filmami, które są dla was najlepsze
Moje pozycje to:
1.Ojciec chrzestny
2.Człowiek z blizną
3.Taksówkarz
Offline
dla mnie bezkonkurencyjnie - "Dzień Świra" - tak naprawdę smutna i głęboko filozoficzna historia, chociaż przedstawiona pod postacią groteski...
Offline
Uczestnik
Moje najlepsze filmy to American Pie, Eurotrip i Mrówki w gaciach. Te filmy sa bardzo edukacyjne
POZDRO
.::wojtek::.
spox sygnaturka, nie ma co pojechał po nas
Offline
Wielce Stały Bywalec
M jak miłośc nom fajny serial ale to mi się znudziło a Moda na sukces to bajeczka ale tak to filmu nie am ulubionego Dragon Ball nie jest filmem ale to chyba najbardziej lubie
Offline
Wielce Stały Bywalec
Chyba Efekt motyla i skazany na bluesa chociaz ja tam filmów nie lubie:P
Offline
Stały Bywalec
- ''Piraci z Karaibów''
- ''Karol-człowiek, który został papieżem''
- ''Pogoda na jutro''
- ''Zielona Mila''
- ''Marzyciel''
- ''Przed egzekucją''
- ''Szkoła uczuć''
Ostatnio edytowany przez Inka (2006-08-20 21:49:51)
Offline
a moje filmy to jak narazie, Piraci z karaibów-skrzynia umarlaka, Klik: i robisz, co chcesz / Click, Blade III oraz Straszny film 4(trochę zbagniony, ale i tak jest spox)
Offline
Ten-Co-Całe-Życie-Siedzi-Na-Tym-Forum
A moje to "Upiór w Operze", wszystkie cześci "Władcy Pierścieni", "Piraci z Karaibów..." i "Szkoła Uczuć"
Offline
Stały Bywalec
a moje takie nalepsiejsze to :
- oczywiscie dzien swira jest the best
-mrowki w gaciach
-wszystkie czesci kaski i tomka
-the blair with projects obydwie czesci
-oczywiscie egzorcysta
-droga bez powrotu
-smakosz
-lek
-jekyll i hyde
-dom na przekletym wzgorzu
-nie ostry dyzur fajna komedia i chyba raczej tyle D:D:
Offline
Ten-Co-Całe-Życie-Siedzi-Na-Tym-Forum
"Nie ostry dyżur" oglądała? Można paśc ze śmiechy
Offline
Uczestnik
SKOWRONMEISTER napisał:
Moje najlepsze filmy to American Pie, Eurotrip i Mrówki w gaciach. Te filmy sa bardzo edukacyjne
POZDRO
.::wojtek::.
spox sygnaturka, nie ma co pojechał po nas
Bartuś troszkę kulturki tu też bywają kobiety.. Jwoa drogą popieram Mrówki w gaciach2 "Tarcie na parcie", Tokio Driftno i najnowsze Karol,papież który pozostał człowiekiem polecam super
Offline
Moim ulubionym filem jest "KUNG POW", wcielenie idiotyzmu... można paść ze śmiechu... gorąco polecam... W filmie Dubbing wymiata, piosenki wymiatają ("Taco Bell, Taco Bell, Product Placement Taco Bell") Poprostu miodzio... Ale humor nie dla wszystkich.
Dla bardziej ambitnych polecam "Księgowego" - rzadki film, ale warty pooglądania. Zawiera dużo życiowych morałów...z przymróżeniem oka...
Pozatym ostatnio oglądałem "Być Jak John Malkovicz" - też polecam, fajna czarna komedia
I nie wiem dlaczego tak późno, ale w końcu pooglądałem "Hostel" i... i... się zakochałem w tym filmie.... strasznie chory...
I na koniec dla chcących trochę popłakać polecam "The Woodsman" po polsku "Zły dotyk"- film o pedofilu, z moją ulubioną aktorką Kyrą Sedgwick (Ładnie się uśmiecha) i z zaskakującym zakończeniem.
Offline
Uczestnik
Gracek napisał:
skad masz takie nowe filmy?? nie ma co - hakerek
Chłopcze trzeba się do kształcać w tej dziedzinie jak się ma możliwości i predyspozycje;]
Offline